luni, 5 ianuarie 2009

Calatorie in timp !!


Hello hello dragii mei .
Ce faceti nebunilor ? V-a fost dor de mine cu siguranta ...stiu eu . Doar am o pauza de 4-5 zile ( wow , ce dor mi-a fost de voi ) .

Cum ziceam in ultima zi a anului am fugit la Medias , si doamnee ce am gasit acolo. Practic a fost o calatorie in timp , o calatorie in istorie . Am cunoscut o alta civilizatie ...niste oameni minunati si deosebiti.
Au fost 3 zile incantatoare care au inceput cu o noapte de Revelion petrecareata pe care printre altele am petrecut-o cu Mondenii ( respect Bendeac si echipa ) , am ras pana ne-a durut burta si am vazut cum petrec oamenii in centrul orasului la 12 noaptea.

Dar magia a inceput de abia pe 1 ianuarie cand am descoperit orasul Medias ziua , am descoperit o cetate medievala care ar putea concura cu Sighisoara , am descoperit povesti ale cladirilor magice .. fermecatoare de care nu ma mai saturam , aproape ca am calatorit in timp si priveam viata celor din acele vremuri medievale.
Fiecare coltisor de acolo avea povestea lui , uneori simpla alteori fascinanta.
Si yeeee a si nins seara ... s-a pus zapada ne-am batut cu zapada ...

Am cunoscut-o pe Maia Caspari , o femeie unica si plina de atatea povesti ca nici nu stiu cum au trecut 5 ore alaturi de aia. 80 de ani de istoria Mediasului sunt 80 de ani din viata ei.
Nu foarte cunoscuta in tarisoara noastra dar foarte apreciata in lume ... printre cei multi voluntari ...prin multe organizatii. Femeia a reusit sa schimbe destine , sa salveze vieti , sa ajute nenumarate persoane. Un model si un motiv pentru mine de a ma tine de promisiune in noul an si a-mi dedica cat mai mult timp liber voluntariatului.

Am descoperit o biserica evanghelica impresionanta , desi nu sunt un om religios aceasta biserica a atins cele mai sensibile corzi din sufletul meu . Nu pot descrie cum m-am simtit , a fost unica senzatia . Am vazut multe biserici la viata mea dar aceasta a fost cea mai impresionanta. Pe langa istoria ei si multe multe comori inestimabile ( o orga superba , covoare vechi de pe la 1400 ) era ceva acolo ...care te facea sa nu mai pleci.

Au fost atat de multe locuri pe care probabil acum le voi uita dar va voi stresa cu ele mult timp. Merita sa va povestesc de ele pe masura ce imi vin in minte. Genial loc Mediasul.

Multumesc Sorana .

PS. Sunt indragostit ... ghiciti voi de cine :D .

2 comentarii: