joi, 8 ianuarie 2009

Pentru ca ieri am fost harnic


In primul rand pentru ca ieri nu am apucat sa scriu nimic un mare LA MULTI ANI !!! pentru toti cei cu nume de Ion sau Ioana sau derivatii.

De asemenea un si mai mare LA MULTI ANI !!! pentru tatal meu Ioan pe care nu am apucat sa il vad ieri decat de dimineata .

Si acum sa revenim la ce facuram ieri noi asa de special.Pai in primul rand am dat prima lupta grea cu somnul pe anul asta , doamneee ce greu am reusit sa ma dau jos din pat si sa fac toate cele pentru a pleca la birou. Am dat cu cea mai rece apa pe fata in speranta ca ma voi trezi , dar de unde parca dadusem cu apa grea pe fata ca mai rau trageam la somn.
Dupa ce am ajuns la birou intarziat (sper sa nu devina obicei ) , m-am gandit eu ce sa fac ca sa mai treaca somnu' , asta in caz ca ati crezut ca mi-a trecut pe drum , si uite asa m-am apucat eu cica intai sa fac un mic inventar prin ce mai am eu pe la mine prin dulapuri . Si din inventar mic am inceput ditamai curatenia generala si m-a prins ora 1 dar am fost mandru nevoie mare pentru ca am un birou acum curat si genial aranjat , mai putin primul sertar de la rollbox :D .

Cam asta fuse ziua de ieri . Stiam eu ca o sa fie plictisitor cand o sa povestesc de cum am muncit eu . Uitati-va si voi ca nu am scris decat cateva randuri si fara sare deloc.

Aaaaa..mi-am adus aminte , iar mi-am oparit limba cu ciorba. Nu stiu nenicule cum reusesc dar e a 2a oara cand reusesc intr-un interval scurt, cred ca asa e cand esti hamesit de foame si nu pui ciorba la cuptor cum trebuie si apoi bagi ca spartu' chiar daca simti ca iti ia gura foc. Acum am o limba aspraaaaaaaa ...ca as putea sa o folosesc pe post de smirghel.

Aseara mi-am revazut si iubitica ...ca doar nu puteam azi fara sa va spun cum a fost sa o vad din nou dupa o zi in care nu ne-am vazut.... hmmm am fost tot numai un zambet.. am mers eu si cu Roxu la cumparaturi impreuna prima oara.Si god iar am dormit excelent .
Deci indragosteala se raspandeste.

Hai ca v-am plictisit iar destul pentru o zi . Sa vedem azi ce mai apare.

PS-ul zilnic . Ieri am mai pupacit 2 fete : Pe Cami si pe Barbara :D .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu