marți, 13 ianuarie 2009

Despre weekend


Ce sa zic... sunt un incompetent.
Nici bine nu am zis ca ajung la zi cu postarile ca iar am ramas in urma :).
Nu stiti nici unu' ce am facut in weekend si fanii mei probabil ingrijorati se intreaba "what the fuck , dude"  :)) ( prea mult jeff dunham ) .

Oricum nu prea am ce sa povestesc prea mult din weekend , se pare ca a fost un weekend fad , sambata am cam zacut , m-a durut stomacul din cauza bestialei ciorbe de fasole facute de mama . Deci nu ca tin eu cu mama dar frate... ce mancare face femeia asta ...habar nu am de unde le scoate. Ai zice ce naiba poate sa fie asa spectaculos la o ciorba de fasole, ei bine de fiecare data e altfel si de fiecare data parca mai buna . Si nu doar ciorba de fasole , absolut orice mancare ar face.

Precum spuneam sambata a fost zi de zacut , de uitat la televizor , m-a dezamagit Liverpool ca a reusit doar un amarat de 0-0 cu Stoke . 
Si a venit ziua de duminica . Cat am asteptat eu ziua de duminica. De ce? Pai nu stiti ? FOOOOOTBAL ...pe paine , duminica e zi de fotbal pe paine. 
Si s-a facut si ora 6 ..am ajuns la fotbal si ghici cine a fost cel mai slab din toata echipa ....one more time wtf , me am fost cel mai slab si asta se intampla rar...foarte rar . Insa echipa a fost geniala , a alergat , au dat goluri , ce mai am fost buni rau de tot. Merita toti aplauze . Bravo Rila , bravo Bungee , bravo Marius , bravo Tzoaca , bravo Alin . Si nu in ultimul rand bravo si celorlalte echipe care parca si ele au jucat mai cu pofta decat de obicei.

Si cam asta fuse weekendul .

Boring i know .

PS . Nici pe aici nu prea am ce scrie. Shame on me 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu