miercuri, 31 decembrie 2008

Ultima zi din 2008


LA MULTI ANI dragilor !!! Sa aveti parte in 2009 de tot ce e mai bun in lume si nu ati avut parte in 2008 . Si nu va ganditi la bani , mama lor de bani , nu sunt totul in viata si sunt atatea lucruri pe care le puteti face in viata fara bani si sa va mentina spiritul sus. Dar despre asta poate intr-o postare filosofica.

Va fac urarea acum pentru ca e ora 8 dimineata si m-am trezit plin de viata sa plec la gara sa iau bilete. Bilete va intrebati ? Da da , nu mai fac revelionu' in fata televizorului pe PrimaTV ci plec la Medias la Sorana sa urlam impreuna la ora 0:00 , sa spargem sampaniile si sa ne pupam fericiti cu totii. Am putea sa facem obiceiul asta permanent cu pupatul si sa ne bucuram de fiecare zi nu de venirea unui an nou. In fine.....sunt fericit . Sunt fericit ca merg cu Roxana , nu ma asteptam sa spuna da . A spus da .....ca merge cu mine , nu ca DA.
Ia nu mai fiti curiosi cine e Roxana , doar bucurati-va cu mine . E Roxana si atat. Ganditi si voi.

Stiti ca la final de an si inceputul unuia nou fiecare om trebuie sa isi puna in minte un angajament pentru noul an. Daca nu stiati aflati acum. Am stat si am analizat si m-am hotarat ca anul acesta sa imi pun in aplicare una din marile dorinte ale mele. Sa ajut mai mult pe cei care au nevoie de ajutor asa ca voi deveni VOLUNTAR al Crucii Rosii . De ce? Pentru ca simt nevoia sa dedic timpul meu liber uneori si pentru ei. Pentru ca suntem prea multi cei care privim indiferent dramele la televizor si exclamam "vai saracii" si apoi cretinii de noi comutam si ne hlizim la alte posturi si am uitat de ei. Asta ar fi unu' din motive. Alte motive ....la alte timpuri.

Cred ca ne mai auzim pe 3 ianuarie ca atunci ma intorc si nu stiu daca mai am timp sa va povestesc ce fac.... vreau sa fac multe la Medias...si imprejurimi , Sibiu si Sighisoara.

Fiti mai buni !!!

P.S Ieri am fost la Bolt 3D , geniale filmele 3D . Hai pa !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu