marți, 6 ianuarie 2009

Cica am fatza de motan !!


Faza zilei azi : Eram la birou la bucatarie si discutam despre zodii si chestii si imi zice o colega ca am fata de motan :) venind vorba de pisica Roxanei.
Am auzit-o si pe asta , eu seman cu un motan ? Cred ca pun aici sondaj ca m-a marcat faza asta .

Una peste alta , am ajuns la concluzia ca e folositor si blogul asta ...mai ales cand e bloguiala zilnica. Sa stai dupa o zi sa te gandesti ce ai facut interesant si cu ce poti plictisi lumea... e un exercitiu mental ( sau mintal ? ) deosebit.
Nu ma credeti? Incercati timp de o saptamana sa va ganditi in fiecare seara ce ati facut interesant peste zi.

Ce am mai facut azi interesant ? Fiind la munca ...am muncit am facut rapoarte modificari de site-uri ...kestii de it-ist.
M-a injurat iar Financiaru' ca imediat prostia aia de program Wizcount a resimtit orice schimbare si a dat o gramada de erori. Pe la 6 nu m-au lasat sa restartez serverul ca in sfarsit mergea totul ca lumea si nu voiau sa se opreasca din lucrat ( harnice domne , nu ai vazut asa ceva ) .

Nesimtitii de la Optinova inca nu mi-au adus lentilele ...probabil ca joi ..asa s-au laudat iar.
Mi s-a facut pofta aseara de pizza de la Medias , am mancat nenicule o pizza acolo dementiala.

In seara asta dorm in sfarsit acasa :) ...de la inceputul anului nu prea am trecut pe acasa ... sau cine stie poate nici azi nu dorm acasa ... sa vedem cum ma simt dupa ce fac baie . Eeee asa e cand nu poti sta departe de ea prea mult.
Stai si te intrebi sa stai departe sau sa fii in sufletul ei. Daca stai departe ...poate sa inteleaga ca nu o doresti prea mult...daca te bagi in sufletul ei s-ar putea sa o sufoci si uite asa apare dilema.
Dar o rezolvam noi si pe asta si Adi si Rox or sa va incante mult timp. Suntem frumosi impreuna. Am vazut eu in oglinda ca ne sta bine impreuna. E prima oara cand imi place cum imi sta langa cineva cand ma vad in oglinda . No offense for the rest dar asa e .

Hai ca v-am plictisit ingrozitor...
Va ador pe toti.

P.S Caut o idee de semnatura... astept idei . Bendeace zi ceva.

Un comentariu:

  1. Mai ai tupeul sa vorbesti despre oglinzi? :))) Baga capul la cutie ca si acum am traume dupa filmul ala :D

    RăspundețiȘtergere