marți, 6 ianuarie 2009

2009 : Prima zi de munca !!


Si am luat-o de lunea ... si nici nu ajunsesem bine la birou ca stiam ca nu merge mailul. De ...traim in Romania si serviciile sunt de cacao.
Nici nu ajunsesem bine la birou ca mai stiam si ca Financiaru' nu are nici un calculator functional :)) , ca le lasasem eu asa pe 29 decembrie .

Si am ajuns la birou ...repede repede ca veneam de la Roxana si sta atat de aproape ca as putea sa fac jogging .

Pana sa apara Financiaru' la biroaie le mergeau toate calculatoarele , deci sunt un geniu cand vine vorba despre viteza.

Am reparat repede si mailul ca l-am bagat rapid la plata si s-a rezolvat problema.

Apoi a inceput lumea sa curga pe la birou si multe pupaturi si imbratisari...doamnee ce bine e sa lucrezi intr-o firma cu atat de multe fete frumoase ...va iubesc fetele mele ( sa vezi ce ochi vanat o sa am maine la birou ) .

Sunt aproape gata de marea schimbare din firma ...sper sa ii dau drumu' saptamana asta. Si sper sa mearga unsa ca altfel ma voi sinucide in fata firmei .

In rest o zi de luni linistita , apropo de asta nesimtitii aia de la Optinova nici acu' nu mi-au adus lentilele ...cred ca maine ma duc sa imi dea banii inapoi ca m-am saturat de ei.

Acum e ora 12:17 si incerc sa o conving pe Rox sa nu mai invete pentru examen si sa vina in pat la somn .

Va iubesc pe toti !!

P.S. Maine le astept si pe restul fetelor la pupat :D ( clar o sa am si celalalt ochi vanat maine ) .

2 comentarii:

  1. Cum inca mai ai ochi?:)))) Adevarul este ca e bine in concediu:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Degeaba iti iei lentile..ca tot campion la autogoluri date ramai..

    RăspundețiȘtergere