miercuri, 24 decembrie 2008

FREE YOUR MIND SPIRIT WINNER !!

Si parca era prea sarac blogul meu ...deci BLOGUL meu in puii mei ca sa il citez pe Bendi :) sa punem aici creatia mea de anul acesta cu care sunt mandru. Cum sa nu fiu mandru cand eu si cu echipa mea de entuziasti am castigat printre altele si o TROTINETA.

Dar sa postam materialul ... de fapt il punem doar momentan cu linkul : http://www.youtube.com/watch?v=AOzW5TLAccE ,

E despre ecologie da...pentru ca ne doare undeva de Terra dar ne plangem ca a venit cutremuru furtuna si ne-a luat valu' calu' :)).

E prima mea creatie de gen dar promit ca in curand vor veni si altele si cred ca voi incepe o campanie de educare ...

Pana atunci ...ca de obicei dati frate cu commenturi :) ...fara voi ...imi voi pierde inspiratia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu