duminică, 28 decembrie 2008

Lenea din vacanta


Cum in dimineata asta nu prea stiam ce sa scriu si observ ca numai dimineata nu e , mi-am adus aminte ca de cand a inceput acest miniconcediu fac zilnic aceleasi 2-3 lucruri si mai nimic altceva.
In primul rand dorm ca ursii si ma sperii dimineata cand ma trezesc adica neavand nimic in perioada asta care sa ma responsabilizeze se pare ca omuletii aia din capul meu care conduc isi fac de cap si au intrat si ei in concediu in concluzie eu ma trezesc ca porcii la 12-1 .

Al 2lea lucru pe care il fac in mod constant e sa bag ca spartu' in mine si in special de cand a facut mama sarmalele ( pe care numai mama le face intr-un anume fel ) in fiecare zi am program de mancat sarmale la greu. Deja nu mai pot ...ma simt plin si in modul asta o sa ajung si la cel de-al 3lea lucru care a devenit obisnuinta in aceste zile.

Ajungand la al 3lea obicei din aceste zile de sarbatoare ...nu pot decat sa zic ca tot ce intra ...tre' sa si iasa la un moment dat si atat.


Ma gandesc cu groaza la primele zile de munca cand iar va trebui sa ma responsabilizez si sa ma trezesc dimineata devreme , ce chin va fi sau poate nu . O sa va povestesc atunci cu siguranta chinul meu .

Momentan e ora 13 si mai sunt 4 ore pana mergem la fotbal sa mai dam jos din sarmalele astea.
Ultimul fotbal pe anul 2008 . Probabil iar vom bate de vom rupe ca de obicei .
Pentru anul 2009 ne-am propus ca echipa sa ne gasim niste adversari mai redutabili si sa fim mai atenti cand o sa participam la niste competitii.
Anul asta singura competitie la care am participat s-a lasat cu un esec dureros pentru cine nu stie.
Am avut un fotbal spectaculos , am fost aplaudati chiar si de suporterii adversarilor insa am avut ghinion si am fost eliminati din prima faza.Dar sperante sunt , avem echipa tanara , in afara de mine care sunt veteranul echipei restul se opresc pe la 22-23 ani , doi dintre baieti avand 16-17 ani.

Cred ca v-am plictisit destul si pentru dimineata asta.

PS. Pentru cei care nu fac nimic de Revelion ca mine ... urmariti programul de pe PrimaTV e genial.

Hai ...o zi inseninata . Revin diseara sa va spun cate goluri am dat !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu