sâmbătă, 27 decembrie 2008

BOLT sau cum sa mori de ras


.... bai si am fost ieri seara la film si o sa vreau sa vorbesc mai mult de film si nu de ceea ce am gasit iar la Mall. Cred ca stiti toti ce e la Mall mai ales in perioada sarbatorilor .
Tre' sa ii multumesc Cristinei , o prietena veche de pe net care m-a nervozat ieri rau de tot si astfel m-am indurat dupa aproape 2 ani de zile sa ies si sa o cunosc si in real life. Cred ca o sa imi sparga fata cand o sa citeasca ce am scris pentru ca bineinteles ea are varianta ei . Democratia asta.

Revenind ..

Bai deci Bolt asta e genial film , o animatie atat de bine facuta incat nu cred ca e cineva , in special copilasii , care dupa film sa nu isi doreasca un Bolt . Atat de dragaluse personajele din film , geniale.
Descrierea si cine naiba o fi Bolt nu cred ca are rost sa va spun acum cel mult o sa va las un youtube link ca sa aveti ce ingurgita pana vedeti filmu'.
Oricum asa de mult nu am ras anul asta la nici un film , la un moment dat ma dureau falcile si burta si imi venea sa tip ca nu mai puteam rade. Daca eram acasa puneam pe pauza filmu' de 20 de ori ca sa pot sa savurez la maxim orice secventa. Apropo nu il cautati pe torente ....pana la ora asta nu se gasesc decat variante CAM ceea ce e de kkt la filmul asta.

Aaaa...si recomandare fratilor daca vreti sa il savurati la maxim ...mergeti la Liberty Center ca au aia cinema 3D acolo si filmul e 3D .Eu l-am vazut la multiplex si e doar 2D .
Dupa ce il vedeti astept sa imi spuneti ca nu v-a placut ca va bat rau de tot.


Aaaa...si aseara m-am plimbat sub clar de luna si am asistat la prima ninsoare din Bucuresti. Scurta dar era funny sa vezi cum cate un fulg ti se aseaza pe ochelari.


Hai ca e dimineata si am scris mult. De ...Bolt e de vina .

Sa fiti iubiti !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu