joi, 25 decembrie 2008

CRACIUN 2008

O zi banala ...o zi cum in care mai rau am obosit.
Toata lumea ma intreaba ce fac de Craciun . De ce trebuie sa facem ceva de Craciun ? De ce trebuie sa iesim de Craciun in oras ?

Toata ziua am fost bombardat de intrebarile astea...asa ca pana la urma what the hell , iesim si noi cu baietii in oras de Craciun . Sa vezi nebunie...cica mergem la patinoar si e gratis :) . Ghici ce e acolo. Va spun eu cand ma intorc.
Apropo s-ar putea ca urmatorul post de aici sa fie din spital .. nu de alta dar cu patinele inca nu am experienta. Or sa dea sigur cu mine de pamant... poate imi rup iar ochelarii .

Deja e 6 fara 5 si ma asteapta astia jos.

S-ar putea de asemenea in seara asta ma duc si in club...cica pastile si weed in seara asta...wow dupa atata timp.Oare s-o fi schimbat senzatia ?

O sa zac ca bou' maine sigur. Asta daca ma duc...

Voi v-ati imbuibat cu mancare azi ? Eu nu , de abia am mancat acu' jumatate de ora si asta ca sa nu ma ia vantu' pe patinoar.

Hai ca plec...

Nu uitati ...save the planet !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu