joi, 25 decembrie 2008

Patinoar

Si am fost si la patinoar in seara asta pentru prima oara..
Se pare ca nu e de mine patinajul asta pentru ca nu am avut noroc in seara asta . Am fost si am nimerit una din zilele alea in care totul e free . OMG . Ghiciti unde erau asta seara cocalarii si pitipoancele din mall-uri. Exactly , pe patinoar. Nu aveai loc sa arunci un bat. Cum sa invat eu sa patinez cand nici loc sa iti pui patinele nu aveai. Bine ...sa nu mai spun ca nu am apucat sa imi iau patine , pana am ajuns eu se terminasera si din alea stricate nu au vrut sa imi dea :D.

Asa ca am inghetat vreo ora pe acolo , m-am uitat la prietenii mei care s-au dat pe patinoar pentru ca aveau patine , eu unu' nu as da 150 lei pe niste patine pe care le folosesc o data pe an .

In club diseara nu stiu daca mai am chef sa ma duc, vine nu stiu ce DJ si e 40 lei intrarea (scump si pentru ce? sa nu mai aud iar 2 zile ) .

Concluzia este ca mai incercam la patinat saptamana viitoare cu Roxana.

Hehe ...curiosilor repede intrebati voi cine e Roxana.

Rabdare , putintica rabdare.....


Sa aveti o seara calduroasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu