marți, 30 decembrie 2008

Pe partie



Ieri nu v-am scris ca am fost ocupat muncind .
Stiu ca ma invidiati ca am facut ceva creativ cand toti sunteti pe partii pe patinoare ( sper sa ajung si eu si sa gasesc si patine ) dar nu trebuie tata. Asta e , pasiunea asta ne omoara.
Dar nu o sa va vorbesc despre cum am devirusat eu ieri calculatoarele de la financiar si am mutat mailurile pe serverul local si il pregatesc de actiune.
La naiba ca nu o sa fac asta.

Ieri am descoperit ca avem partie de sanius in Bucuresti , voi stiati asta? Eu am aflat de la Roxana care a trecut pe la birou pe la mine sa ma salveze de la moarte prin infometare si apoi m-a luat la partie , eu zic care partie bre , ea hai ca iti arat eu ca e aici in Tineretului si da...era acolo nu o furase nimeni. Copilasi gramada care zburau ba cu sanii ba cu pungi... zapada...ce-i drept artificiala dar zapada... langa partie exista chiar si un patinoar micut dar exista si pe langa el tot felul de atractii ca intr-un parc de distractii .
De sus din varful partiei privind in jos pare un peisaj feeric ... dar coborand pe partie se umple povestea noastra de cocalari si pitzipoance. OMG o sa fim cotropiti si o sa devenim sclavii lor.

Totul a fost frumos dar nu am putut sa nu observ iar ...ce potential are parcul Tineretului de a fi un mega-parc de distractii si este o ruina in care culmea au inceput sa se construiasca cladiri de birouri. WTF si in parcuri frate ? Ce jeguri disperate dupa bani sa distruga si acest parc. Le-as detona cladirea aia... dar nu mai am TNT . Faceti-mi rost si intru in istorie.

Cam asta pentru ieri... sa vedem ce inspiratiune am pentru azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu