duminică, 2 ianuarie 2011

1.1.11 - Un nou inceput

A fost 1 ianuarie a lu' 2011 .
Un nou inceput pentru unii , o zi in care am decis sa facem ceva care sa conteze. Ieri am intrat prima oara in sala de dans in noul an . A fost greu dar nu asa de greu . A fost o energie care ne-a impins sa fim acolo . Si eu si Dan am decis sa incepem anul cu planuri mari cu planuri in care sa muncim mai mult decat pana acum . Ieri in sala de dans discutam cu Dan despre viitor , faceam planuri impreuna si la un moment dat am constatat ca Daniel a fost liantul ce ne-a adus impreuna . Prin Daniel ne-am imprietenit. Ciudat cum legaturi sufletesti se leaga in momente de cumpana . Iata ca Daniel a dat nastere unei prietenii frumoase. E ca un silogism logic ...Dani si Dan prieteni foarte buni . Dani si Adi prieteni buni . Concluzia o simt si eu si Dan .

Ma simt membru al echipei Dan's Discovery si noul an aduce pentru noi un nou inceput. E timpul sa facem lucrurile sa conteze cu adevarat . Am primit o lectie de la viata si nu avem voie sa uitam invatamintele.

Ne vedem cu totii in sala de antrenament sa muncim mai greu ca pana acum . E timpul sa facem diferenta. E timpul sa muncim zambind.

PS. LA MULTI ANI SI NU LASATI CLIPELE SA SE IROSEASCA , NU LE MAI PRIMITI INAPOI !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu