miercuri, 5 ianuarie 2011

Azi dansam !!

Azi ne adunam cu totii .Azi peste cateva ore va fi prima data cand dansam. O vom face toti cu gandul la el .
Nu stiu cum va fi . Unora le e teama , unii de abia asteapta. Cu siguranta toti vrem sa zambim cu gandul la el si o vom face...

Revin mai tarziu sa va spun cum a fost . Keep in touch .


Asa cum am spus ...revin  si va spun ce am facut ...insa inainte de toate trebuie sa cititi asta:

"Si azi, timid, am deschis usa salii de dans. Credeam cu toata fiinta mea ca nu o sa pot intra, imi tremurau picioarele si inima o luase la trap de ceva vreme, dar am pasit in sala. Speram sa il zaresc si asa sa ma trezesc si sa imi dau seama ca totul a fost un cosmar! Se auzea un vals frumos. Cu greu am reusit intr-un final sa-mi stapanesc lacrimile. Cand am inceput incalzirea, Daniel era deja acolo ... alaturi de noi! :-)"

Asta a simtit ea ...Iustina , eu am privit-o cu teama cand a deschis usa , i-am vazut privirea speriata , privirea care cauta timid printr oamenii din sala zambetul lui . I-am vazut lacrimile cum apareau atunci cand a vazut ca nu e acolo .
Ea nu m-a vazut pe mine...ii promisesem ca vom fi tari si vom dansa pentru el.
Am fost acolo in seara asta pentru el , stiu ca toti elevii lui au vrut sa fie acolo si ca de abia asteapta sa vina cu totii . Probabil toti il vor cauta cu privirea cand vor pasi pentru prima oara acolo din nou.

Dansam din nou , chiar am zambit din nou . Multumim Dan ca ne dai tarie si un scop in continuare.

PS. Cine nu stie ... Dan Tepuru i-a fost antrenor , prieten , frate , tata . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu