duminică, 16 ianuarie 2011

Facerea de bine futerea de mama

A mia oara cand vorba asta s-a adeverit in cazul meu...pula mea sunt un prost....bah..omu' se pacaleste odata...se pacaleste si a doua oara si ajuta insa se pare ca in cazul meu e patologic ..cand ajuti in viata oamenii si rasplata e o mare muie.
Ma simt rau acum...sunt impartit ..jumatate din mine ar vrea sa ii futa viata sa vada ce inseamna si reversul medaliei ... cealalta jumatate spune ..ca ajutorul din partea mea a fost neconditionat. Bha dar macar de data asta nu asteptam decat sinceritate inapoi...sa nu fiu mintit. Dar se pare ca oamenilor kiar le place asta ...

Sunt furios acum dar dupa un somn bun ma calmez. Maine am antrenament si tre' sa fiu in forma.

In alta ordine de idei in seara asta am cunoscut cativa oameni interesant. O tipa naiva care a crezut ca mine in bunatatea si sinceritatea oamenilor si toata seara in cele din urma si-a innecat-o in alcool si cine stie o cucerire tarzie in noapte , un cuplu superb....un cuplu altfel insa care emana iubire cand se atingeau si probabil au fost invidiati de catre toti , o ea misterioasa...dansand cu pasiune insa....sufletul complicat si viata ravashita ... . Pe restul...prea tarziu am ajuns ca sa ii cunosc insa sper sa mai am ocazia sa stiu cate ceva despre ei.
Aaaa...si cei mici...perfizii care nici macar nu stiu sa salute la plecare.


O noapte placuta....si o dimineata de duminica superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu