vineri, 25 septembrie 2009

UN ZAMBET ... PE TOATA FATA MEA !!



E dimineata...sunt in metrou.
Zambesc prosteste... apropo m-ati vazut vreodata treaz la ora 7 ? Nici eu nu stiu cum arat la ora 7 treaz dar azi eram treaz la ora 7 . La ora 8 si 30 eram la birou asa ca wow, e o zi speciala.
Dar a fost intristata de un subiect de ziar..
Bhaaaaaaaaaaaaaaa
NU MAI CUMPARATI CANCAN ... NU MAI CUMPARATI CLICK !! DESTEPTATI-VA CRETINI CE DATI BANII PE ASA CEVA !!

Cum frate sa faci bani pe seama sexului ? Nu nu nu cum sa faci bani indoctrinand oamenii ca a face sex e rau .. cretinii imi prezinta ca vai sotia lu' Ghionea facea sex inainte de nunta si se filma si vai voi preacuviosi ..folosea un vibrator ...in timp ce o facea cu un barbat...
Bhaaaaaaa.. de aia femeile astea romance multe...sunt atat de indoctrinate si proaste ca atunci cand ajung in pat cu tine se tem de multe...
Sunt atat de nervos si intrigat... noroc cu starea mea euforica de azi ca nu ma supara nimeni.
Eu sunt curios ....pot pune mana pe o inregistrare cu cei de la redactia CanCan cand fac ei sex cu lumina stinsa si in simpla pozitie a misionarului ...sa o pun pe net cu titlul "Impotentii de la CanCAn" .
Incep acum sa inteleg... de ce unele nu ma lasau sa ma joc cu jucarele ... de ce altele refuza sa ma lase sa le filmez.... pentru ca se tem. Se tem de cretinatati de genul vai ajung pe net...gen , wow daca ajung addicted de vibrator.
Sunteti bune sa scrieti la CanCan.
Sex is a game... fuck the most entertaining game on earth .
Iar cretinul ala ... pe care l-as bate acum cu satarul ...ce a filmat-o pe dna Ghionea...cum ma boule sa te duci sa vinzi la Cancan asa ceva? Nu aveti pic de moralitate ...pic de rusine.., cu greu ma abtin sa nu va injur.

Dar gata cu prostii... e o zi superba...si e soare si cred sigur ca ziua mea va fi minunata ...
Insa aveti grija bha ... nu mai cititi ziare de kkt ... parafrazand o zicala celebra : " SUNTETI CEEA CE CITITI " .

Pentru azi ... LA MULTI ANI UCO :) ... Ce ai zice sa apari in CANCAN :)) ... :)) , ioi ce avere as face eu :P .

Iar restu' , nu mai fiti voi curiosi de ce azi sunt cu zambetul tamp pe fatza. Nu veti afla... decat daca cititi CanCan-ul de maine :)).

P.S. Sunt din ce in ce mai bun cu rolele .... aseara am invatat si merg pe varfuri...adica pe rotile din fata :) ... vine acushica filmulet pe youtube. Sau apar in Click :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu