joi, 24 septembrie 2009

LA MULTI ANI SIS !!!


Azi nu am ce sa scriu much .. pana acum fara evenimente notabile...decat ca aseara am alergat cu spatele daca puteti sa va inchipuiti .
Da bre... pe role normal , am speriat copilasii si parintii din motodrom ca venea ala nebun cu spatele :)). Ce sa zica si oamenii cand vezi un nebun ca face ture de parc nu cu fata cum ar face multi ci cu spatele .
Spre sfarsit am si cazut in fund.... faceam pe desteptul si incercam frane si tehnologii noi in programul meu artistic.

Gata cu ziua de ieri .

Acum sa urlam toti in cor : " LA MULTI ANI SISTER " , " HAPPY BIRTHDAY , " С ДНЕМ РОЖДЕНИЯ " .

Ii si cantam ... multi ani traiasca , multi ani traiasca .... lal allaalallla alaaaaaaaaaaaaa.

Sorica mea a facut azi 24 de anisori si probabil ca peste 24 ani va fi la fel de sora mea , cu bune si cu rele.. ma va capia zile intregi , ii va lua locu' mamei la cicalit si batut la cap ca are talent la asta ... dar puii mei e sormea si daca va luati de ea , va luati de mine ( aviz pt ILAN ) .

Probabil o sa fac si un colaj dragut cu poze cu ea de la ... faza cand era mica si statea in poze langa mine pana la faza cand e mare si sta langa altii.

Si cam atat pt azi ... restul e detalii ...

Doi la mana... in metrou azi nu s-a intamplat nimic... decat un burtos cu nevasta si copilul in carucior ... se tine trufas de cea mai inalta bara din metrou si de sub tricoul roz ( OMG a innebunit lumea , barbati in tricoaie roz ) i se vedea o falnica burta paroasa . Si ca exemplu de masculinitate la Romana cand s-a dat jos credeti ca s-a sinkisit sa o ajute pe sotioara sa dea carutul jos ?
Cred ca ati ghicit ... :)


P.S. --- Melodia de azi ... e pt mine :)

Un comentariu: