miercuri, 23 septembrie 2009

Marti , 3 ceasuri rele . Indemanticul :))

Da...
Ca m-am kinuit 5 min sa imi aduc aminte despre ce voiam sa va povestesc inainte sa va zic de indemanatic.

Deci... hmmm cica nu se incepe cu deci decat daca tragem o concluzie. Asa...cum ziceam .. ieri pe la 5 ... zice eu ca e timpul sa plec ca nu prea mai am ce face, si vine Alina si imi da sa printez ceva. Zic oki doki , dau print si imi vad de treaba facandu-mi bagajul in continuare. Pe la jumate , apare Alina , "s-a terminat de printat?" . Zic nu s-a terminat mai are jumate si iar imi vad de impachetat sa plec. Zbang cand eram gata surpriza mare eroare pe imprimanta. Si nu s-a mai printat...bag eu mainile prin ea ma fac negru de tus si totusi nicio sa sansa sa se repare , de unde sa stiu eu ca e tocmai inceputul celor 3 ceasuri rele.
Pe la 6 si un sfert plec eu de la job... ma duc la dentist ferm convins ca azi scap definitiv. Ajung pe la Roxanica si surpriza nu scap , imi mai pune o plomba temporara ca simtea ea un pic de infectie acolo. Fug spre casa ca de... trebuia sa ajung la fotbal.Ajung..dau sa mananc repede pilaf cu niste snitele si fac eu ce fac si zbang gaura. Unde gaura? Pai unde trebuia sa fie plomba temporara...am smuls-o cu mancarea mea lipicioasa :)). Fug la fotbal , in sinea mea zic e clar se intampleaza ceva. Ajung la fotbal ma bag in poarta... trece cam o ora si sarmanul meu deget mare .. cedeaza... pentru a completa o seara perfecta :).
Va dati seama ca eu fac haz de necaz si v-am povestit ca sa dau vina pe cele 3 ceasuri rele... ca de fapt eu nu cred in kestiuni din acestea domnule.

Acum faza misto ...ajungem dimineatza... ghici unde, metro spre munca , la Stefan cel Mare se urca un pusti cu o cutie de IceTea in mana si un Snickers. Pustiu' din asta trendy...cu tricou roz cu imprimee cu freza de cocos.. Si ce se apuca el sa desfaca Snikersu' sa il manance...Deci mi-a parut rau ca nu am scos telu' sa il filmez . De la Stefan cel Mare pana la Victoriei a balit la Snickersu' ala incercand sa il desfaca si sa muste flamand din el ....
As fi ras... dar cred ca in concluzie eram invidios pe faptul ca el avea Snickers si eu nu ...si mi-era cam foame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu