duminică, 2 august 2009

Sambata - absent

Da...nu ma blamati ca ieri nu a aparut nici o postare...vor aparea astazi doua .
Ieri am facut experimente pe laptopul meu incercand sa pun pe el MacOSX ..si nu am reusit .
Si cam toata ziua m-am chinuit sa gasesc un windows .....si in cele din urma am revenit la prietenul Ubuntu.

Dar nu despre asta e vorba ieri :) .

E vorba de faptul ca trebuia sa va spun ca NLS ( Night of Living Skaters ) nu s-a mai tinut ... din cauza unor nori razleti si suparati si a faptului ca momentan nu suntem asa de organizati si ca lipsa a 2-3 persoane duce la destramarea grupului de NLS .

In concluzie vineri noaptea ne-am plimbat fiecare pe unde a putut. Eu am fost cu o colega si cu prietena ei prin Herastrau , ne-am plimbat ...si apoi in drum spre casa am trecut pe la Universitate in pasaj unde inca o data am ramas impresionat de oamenii legii si anume de politia comunitara care cica pazeste pasajul si au venit foarte intrigati la mine sa parasesc pasajul nu ca as face daune sau ca s-ar intampla ceva rau ci doar pt ca murdaresc gresia din pasaj :) .
Can you believe it ? Bine si eu berbec incapatanat normal ca nu i-am ascultat din contra i-am provocat sa ma alerge si sa ma prinda daca vor sa ma dea afara :) .

Au fost 10 minute funny :) .
In rest ziua de sambata a trecut cu mine kinuindu-ma sa imi repar laptopul si tot incercand sa fac acel sistem de operare sa mearga. NU a mers asa ca am renuntat pentru moment.
Acum e duminica si revin cu postare pentru ziua de duminica mai pe seara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu