joi, 30 iulie 2009

Regular Day ...


haha ... credeati ca nu ma tin de promisiune ..
E 11:55 deci nu s-a terminat ziua de azi ...asa ca am postat si azi 30 iulie.
Asa tarziu pentru ca am venit acum acasa am vazut meciul Stelei intr-un pub cu cativa amici ...m-am bucurat ca a jucat frumos Steluta ...oare e iar doar un foc de paie sau incepe sa joace iar fotbal echipa mea frumoasa...
Dupa mult timp am inceput sa ma gandesc sa merg pe stadion sa ma intreb oare cum mai e atmosfera de pe stadion.

In rest ziua de azi ...hmm cam regular day asa cum zic si in titlu....am fost la munca pe role...45 min iar ... un singur incident pe traseu cu un ametit care nu avea el treaba ca e rosu pentru el si ar fi trecut peste mine.

Pe la birou...azi m-am chiorat rau de tot sa dau de cap la filtrul anti-spam pe care l-am configurat...l-am facut sa mearga insa inca am probleme cu Sender ID filter...
Cum il activez si il pun in picioare functioneaza insa Mihai ...nu mai poate sa trimita mailuri incompany prin BlackBerry :) .


Asta ca sa vedeti ca ma tin de cuvant.

E 11:58....it was a regular day...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu