miercuri, 29 iulie 2009

I'm bad


De azi 29 iulie m-am intors ... si PROMIT SOLEMN IN FATA NATIUNII ca de azi o sa va plictisesc macar cu 2-3 randuri tampite :) .

Hmm ..pentru inceput tre' sa va spun ca incepand de azi ma fac al draq cu colegii paraciosi de la munca . Poate ca unii nu merita insa m-am cam plictisit sa aud tot felul de "pare" pe la sefa mea ca nu sunt comunicativ ca ii repede ca sunt nu stiu cum. Ok.. o sa le arat eu ce inseamna sa respect eu toate task-urile. Prima indicatie ar fi ca de azi incepand nu vor mai avea acces la messenger pe nici o cale. Asa ca sa nu mai aiba ei kef de mess.. nici youtube nici nimic nici radio .

Ca doar asa am primit indicatii de sus si se pare ca eu sunt cam indisciplinat si nu le respect. Atunci daca tot e vorba sa fim corecti si draguti pana la capat voi fi cu zambetul pe buze si le voi spune dragutz " No mess for you , no youtube ...no nothing" .

In rest... toate oki ..
Mi-am luat role ca nu am apucat sa va spun de cand nu am mai postat ... am cumparat chiar si a doua pereche de role dar cred ca deja multi dintre voi stiti .

Va sfatuiesc si pe voi sa o faceti ..e un sport al draq de misto ...dar despre role si pasiunea mea pentru ele revin intr-un post later... acum momentan atat am avut de zis.

3 comentarii: