luni, 6 aprilie 2009

TE IUBESC LONDRA !!

Cam tarziu , dar mi-a trebuit o saptamana sa imi revin dupa excursia la Londra.

Au fost poate cele mai frumoase zile din viata mea. Am trait o experienta de neuitat...am fost fascinat , am fost trist si visator.
Facinat am fost cred de absolut orice incepand de la oameni , cladiri , stadioane , parcuri , civilizatie , istorie.
Trist ... din doua motive : unul ca nu ati fost cu mine acolo pentru ca sunt sigur ca ma voi chinui si va fi in zadar sa va descriu ce a fost acolo , apoi din cauza ca suntem romani si nu vom fi niciodata englezi si nu vom egala nimic din ce au ei acolo, si nu pentru ca nu am putea ci pentru ca nu vrem si ca suntem prea indolenti.
Visator ... pentru ca vreau sa ma mut in Anglia , in Londra sau oriunde ... e superb si ma simt ca acasa acolo e ca si cum locul meu e acolo, greu de descris sentimentul si cum ar zice englezii ... i belong there.

Sa va povestesc asa si cum a fost ?
Vineri seara am ajuns acolo si primul soc a fost aeroportul din Luton ...cica un aeroport mic si local . Nu exagerez dar acel Luton este cat Otopeni si Baneasa la un loc ....cum draq o arata Heathrow ?

Au venit our friends sa ne ia de la aeroport ( Hello Gagi , hello Florin ) si zbang al 2lea shoc ...autostrada spre Londra ... impecabila si prima emotie... un tampit oprit pe o banda si era sa crapam in drum spre Londra... :) dar am scapat ( nu pot sa o uit pe Ralu care se speriase rau , noi inca eram shocati si nu ne-am dat seama ca era sa crapam ) .

Am ajuns in Londra si hai sa mancam ... prima masa a fost una specific engleza : fish and chips :)) , asta mi-a dat idei de afacere in Romania . Cautam sa gasim investitori pentru magazin de fish & chips cred ca ar prinde asa putin.

Am crapat in noi... si am ajuns la Ralu acasa ..si am inceput sa bem .. si sa povestim si sa radem . Ce am povestit...? Draq mai stie ...e mult de spus si nu merita povestite aici ca ...sunt kestii de betzivi .. da-i cu whisky ... da-i cu bere.

Sambata dimineata ne trezim... foarte devreme tinand cont ca adormisem pe la 3-4 .. la 8 eu eram in picioare.Am baut lapticu (eu ) , gagi ( cafeaua) si hai sa stabilim traseul pentru ziua de sambata. Voiam sa mergem sa vizitam Emirates Stadium , insa nu prea am gasit si din intamplare ajungem pe site-ul stadionului Wembley si tot intamplator descopar ca sambata la ora 17 avem mare meci mare England - Slovakia si culmea mai sunt bilete. Zbang rezervare...decontat repede din fonduri cate 30 lire si uhuuuuuuu ziua incepe cum nu se poate mai bine ...mergem pe templul fotbalului englez WEMBLEY sa vedem ENGLAND . UHUUUU.

Pana la ora 17 ce sa facem noi ? hmm pai .. hai prin magazine sa vedem si noi care sunt pretzurile sa vedem...luam sau nu luam? Si dai si hoinareste si dupa vreo 3 ore... ne cad fetzele .... deja nu mai stiam ce vom cumpara... ieftin domne ...ieftin rau (bine...perioada de solduri , dar ce solduri domne au astia crapi ) . Si se face ora 3 si plecam spre TEMPLU ( Wembley adica ) . Iar ne cade fatza... ce drumuri ce peisaje... bine suntem turisti normal sa fim impresionati...dar la draq ..niciodata nu am fost asha impresionati...hmmm sa fi fost whisky-ul si berea pe care iar le aveam la bord ? Pana la stadion am avut o dilema ... o masina plina de gagici buneeeee ... si culmea fara fitze ( ca in romanica ) , ne-am dat la flirturi cu ele si la un moment dat nu stiam ce sa facem ... TEMPLUL sau PACATELE ? Mda... femei mai exista ... meci pe Wembley la draq cine stie cand si am mers la stadion.

Si cand am ajuns... doamneeee, eram descurajati ... mai erau 10 min si incepea meciul , am zarit coada de la care trebuia sa ne ridicam biletele , fara exagerare avea peste 500 m. si pe 3-4 randuri. Deja toti 3 eram abatuti rau de tot adica plm ... coada de 500 m , 10 min pana incepe meciu' gandul nostru era ... am dat banii am pierdut meciu suntem niste prosti. In urmatoarele 5 min iar s-a intamplat sa ramanem cu gura cascata in timp ce practic alergam sa prindem coada. Cum frateeeee ? In 5 min sa ajungi de la o coada de 500 m sa ai biletele in mana ? In romanica ever nu am pati "rushinea" asta.

Cand am pasit in tribune o singura senzatie am avut toti 3...ni s-a facut pielea gaina 85000 de piepturi urlau "God save the Queen " , picioarele ni s-au inmuiat si toata galagia pe care o faceam noi pana atunci s-a transformat in contemplare si credeam ca visam. Eram acolo , eram pe WEMBLEY !!

Restul e poveste ... cert e ca dupa ce am plecat de la meci ... eram tacuti si contemplativi... nu mai gaseam cuvinte sa spunem ceva.

........... ( continuarea in postul urmator)


PS. Pentru poze de pe Wembley http://adilucian.hi5.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu