luni, 2 martie 2009

Love is dead !!


.... Si de cate ori am vrut sa mai postez de cand a aparut "Love is in the air" , dar se pare ca destinul exista si isi bate joc de noi atunci cand crezi ca nimic nu se poate intampla.
A fost nevoie de un uikend ca totul sa moara... ca eu sa plang din nou si sa ma intreb de ce de milioane de ori in viata mea dupa momente de genialitate trebuie sa fac ceva atat de lipsit de sens si de stupid si sa ruinez tot ce ridicasem iar in jurul meu.
Stau si plang acum si sper ca sa nu fie decat moarte clinica , sa apara un leac si o minune sa nu stinga tot ce a fost.
Ma doare si doare rau . Poate e din cauza ca nu am crezut pana acum in totalitate in EA , poate pentru ca am crezut ca doar in vise si in filme exista asa ceva , sau poate Regizorul a hotarat ca e cazul sa modifice scenariul pentru ca nu faceam rating destul .
Mintea mea gandeste acum la capacitate maxima , are un plan , are o idee si nu va ceda.. Voi face tot ce e posibil sa strig iar ca iubesc..pentru ca pana acum nu am fost convins. Vorba stupidului cela din popor care zise candva ca incepi sa pretuiesti doar atunci cand nu mai ai .
Vreau totul inapoi si nu renunt ... am nevoie de LOVE .

Un comentariu:

  1. Iubirea nu e altceva decat durere, sacrificii , lacrimi si vise ... Atunci cand iubesti risti , risti sa te ranesti , rani care poate nu vor trece atat de usor ... Iubeste , dar iubeste frumos ... Sa ai grija de inima ta...

    RăspundețiȘtergere