marți, 10 martie 2009

CHESTIONARUL LUI PROUST !!

1. Principala mea trăsătură - Sunt imprevizibil si ambitios

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - Curaj si hotarare

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - Feminitate si senzualitate
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - Devotamentul si sinceritatea
5. Principalul meu defect - Lenea
6. Îndeletnicirea mea preferată - Fotbalul si calculatoarele
7. Fericirea pe care mi-o visez - O femeie frumoasa care sa ma iubeasca
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - Sa nu mai pot merge ( juca fotbal ) .
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - Bora bora
10. Culoarea mea preferată - Roz
11. Floarea care-mi place - Tuberoze
12. Pasărea mea preferată - Randunica
13. Prozatorii mei preferaţi - Pascal Bruckner , Dumas (ambii) , Marin Preda .
14. Poeţii mei preferaţi - Bacovia
15. Eroii mei preferaţi din literatură - D'artagnan
16. Eroinele mele preferate din literatură - Nu am eroine preferate
17. Compozitorii mei preferaţi - Nu am .
18. Pictorii mei preferaţi - Van Gogh
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - Obama

20. Ce urăsc cel mai mult - Ipocrizia
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - As vrea sa fiu un mascul superb .
22. Cum aş vrea să mor - Facand sex.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - Majoritatea greselilor.
24. Deviza mea - Lucrurile simple aduc multa fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu