vineri, 31 iulie 2009

Gluma de ieri

Sa incep plictiselile mele de azi cu o faza ce mi s-a intamplat ieri in timp ce veneam la birou .
Eram pe role la Unirea asteptam sa traversez. Langa mine ia loc un mosulica carunt si se uita la mine cateva secunde dupa care imi face semn ca as avea ceva pe mine. Eu cuminte imi dau castile jos sa il intreb ce anume doreste... , imi spune " Ai un paianjen in partea dreapta " , dau eu cu mana in partea dreapta imi spune ...ca in partea cealalta... dau si in partea cealalta si el se apropie de mine si imi face semn sa ma aplec. Eu ma aplec crezand ca inca nu am dat jos paianjenul sau ce este pe mine si ca el ma va ajuta sa il dau jos. Cand colo surpriza , el imi sopteste la ureche : " 1-0 pentru mine" .
Am ras de m-am prapadit la semafor .
Iata ca mai exista si "tinerei" simpatici . Multumesc pentru ca mi-a inseninat ziua ieri.

Despre ziua de azi ... momentan nimic ..decat ca diseara plimbarea de NLS ...o sa fie una improvizata. Am vorbit cu Teo iar el nu a pregatit nimic din lipsa de timp iar Mavone nu are timp de NLS .

Daca mai apare ceva interesant ...revin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu