sâmbătă, 23 aprilie 2011

Nowy początek

Spuneam acum ceva vreme ca revin cu detalii.

Ei bine nu am stiut ce sa scriu pana azi , de fapt nici astazi nu sunt foarte sigur insa e cert sunt in fata unui Nowy początek . Adica un nou inceput .
Pe 12 mai la ora 6 voi decola spre un loc unde nu credeam ca voi ajunge si nici macar nu stiam cum se pronunta.
Voi ajunge la Wroclaw in Polonia . Acolo m-au purtat cautarile pentru un nou job . Probabil ca voi deveni malitios la adresa Romaniei insa sunt unul din cei care pleaca pentru ca Romania nu mi-a oferit ceea ce mi-au oferit altii . 
Cumva voi scrie astazi despre lucrurile de care imi pare rau ca le las in urma , de oamenii pe care ii las in urma , insa voi vorbi si despre ceea ce astept , ceea ce ma incanta .


Si pentru ca 30 ani am locuit in Romania sa incepem cu regrete si cum zicea Sinatra "regrets, i have a few" .

Nu voi spune ca regret ca plec de langa familie pentru ca e implicit inteles acest lucru fiecare despartire de cei apropiati e mai mult sau mai putin dureroasa. Pe cei din familia mea ii iubesc neconditionat chiar daca sometimes sunt handicapat si nu stiu sa arat asta in cel mai bun mod.



Voi incepe cu ceea ce a nascut o pasiune si o dorinta in mine in ultimul an si un pic.


DANSUL. Desi nu voi renunta la dans in Polonia cu siguranta imi va fi greu fara toti cei care au fost alaturi de mine in ultimul an . In primul rand imi va lipsi Dan care prin energia lui a stiut in fiecare moment greu sa se reinventeze si a fost un exemplu pentru mine. Este un antrenor extraordinar si cred eu ar putea sa invete si un surdo-mut ce e ala ritm sau o persoana in carucior sa danseze. O sa imi fie dor de toti de la dansuri ..de George si Florin care in putinele sedinte particulare pe care am apucat sa le facem impreuna m-au invatat atat de multe fiecare in moduri diferite . O sa imi aduc aminte de Florin cum imi dadea palme peste spate sa stau drept. De George care imi spunea mereu "Nu e bine Adi , de la capat" . O sa imi fie dor de sala de dans unde am intrat Pinocchio si am reusit sa invat multe . De absolut toata lumea de acolo , intr-un an de zile i-am cunoscut pe toti si cumva s-a format o familie , pot spune cu mana pe inima ca toti de acolo sunt niste oameni minunati si niste prieteni de care imi va fi dor in fiecare zi. Ma gandesc la "fetele mele" , care mi-au fost partenere mai mult sau mai putin timp. De rasul cristinalin al Iustinei care ma molipsea de fiecare data cu nebunia ei , de Tatiana rusoaica care a tremurat in bratele mele la primul dans in public :)  , de Coralia ce s-a indurat sa ma ia cu ea la dans si sa ma bage in lumea asta , de Andrei care ma ambitiona si cu el aveam o competitie tacita in mintea mea o competitie constructiva . Sunteti multi voi cei la care ma gandesc acum si cred ca as putea sa scriu povesti despre fiecare momente unice . Dar o sa ne petrecem curand inainte sa plec , o s-o facem lata la dans . Am lasat la final pe cei pe care nu o sa pot sa ii imbratisez la plecare dar cei langa care am invatat sa ma misc , cei care au stiut sa ma ridice de pe banca cand eram demoralizat si nervos ca nu imi ies figurile. Nu aveau nevoie oricum de prezentare o sa imi fie dor de Daniel si Andreea . Daca as incepe sa scriu despre ei ...ar mai dura ceva asa ca incerc sa ma opresc aici cu DANSUL . 


Fotbalul si MEDEX. La fel ca si dansul probabil ca de fotbal nu ma voi lasa nici in Wroclaw insa echipa ca MEDEX sigur nu voi mai gasi . O mana de copii si nu numai care s-au strans sa joace fotbal in tot felul de competitii de mini-fotbal amatori. De mai mult de un an de zile facem asta impreuna. Si ce nebunii de meciuri am avut cu ei , victorii si spectacol pe unde mergem dar si infrangeri surprinzatoare si enervante atunci cand te asteptai mai putin. O echipa de nebuni care sunt in stare sa se certe crunt intre ei atunci cand conduc detasat dar care stie sa se si mobilizeze exemplar si uimitor atunci cand sunt la pamant si sa intoarca rezultate. Au fost momente in care am vrut sa renunt la ei insa ca in orice mica familie sunt si momente slabe si te duci acasa te calmezi si o iei de la capat cu baietii . Imi pare rau ca voi pleca anul asta exact la final , exact cand incep finalele . Nu voi fi cu ei atunci cand se vor culege roadele insa cu siguranta evolutia noastra e spectaculoasa , anul acesta fiind printre cei mai buni in toate competitiile in care suntem angrenati si sper sa primesc vesti bune cu castigarea catorva dintre ele. 


Acum sincer va spun ca nu aveam lista pregatita insa dupa ce am enumerat dans si fotbal un singur lucru mai regret : PRIETENII . As lua cate o bucatica din fiecare cu mine acolo . Nu voi putea face o lista , nu pentru ca sunt multi prieteni adevarati langa mine insa sunt destui oameni care au avut impact in viata mea si nu vreau sa fac liste pentru ca nu mi-ar placea sa uit pe cineva . 

Lista cu regrete s-a terminat :) nu stiu daca din pacate sau din fericire . Tot ce stiu e ca incep o noua viata acolo . De cateva saptamani Google lucreaza pentru mine sa imi dea toate informatiile despre Polonia despre Wroclaw. Mi-am gasit un loc minunat unde sa stau , pot spune ca polonezii cei pe care deja i-am cunoscut sunt niste oameni minunati si foarte prietenosi . De poloneze se aude ce sunt superbe . Viata acolo pare cu cateva niveluri de stress mai putine . Totul si nu exagerez pare mult mai bine ca aici . Si daca din totul asta e adevarat macar jumatate voi fi incantat .
Ma intreba cineva daca ma mai intorc in Romania . Da , ma voi intoarce de cate ori voi putea pentru acele motive de mai sus . 

In incheiere sa stiti ca va astept pe toti la Wroclaw e un oras superb si cateva zile de vacanta merita petrecute pe acolo . Pentru microbisti ...la anul la Euro 2012 in Wroclaw se vor disputa cateva meciuri ,3 mai precis iar unul din ele va fi al nationalei Poloniei deci o mare nebunie acolo .

Ma opresc aici acum ... 
AU MAI RAMAS 19 ZILE !!

2 comentarii:

  1. Scuza-ma ca iti atrag atentia, dar am trei sfaturi:
    1. Schimba fontul, asta e foarte foarte greu de citit, mai ales pe fundal negru.
    2. La reactii incearca sa incluzi si o optiune negativa. E imposibil ca toate parerile despre articolele tale sa fie pozitive - iar tu vrei feedback precis, nu?
    3. Pune undeva o modalitate de contact mai comoda si incearca sa faci funtionalitatea asta cat mai vizibila. Astfel eviti mesaje de genul asta prin comentarii.

    O alta ordine de idei... mai iesi pe role prin metrodrom? Am vazut ca ai postat pe role.ro si de-aia intreb.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florin - Mersi mult pentru comentariul tau .
    Voi tine cont de sugestiile tale.

    Ca sa raspund si la intrebarea ta ..da mai ies prin motodrom ( parcul de pe fundeni ) cand am timp si cu cine asta pana pe 12 mai cand cum ai vazut si in articol va fi ultima mea zi in tzara :) pentru o perioada.

    RăspundețiȘtergere