marți, 25 mai 2010

Momente sufocante

Maine ar trebui sa fie moment de bucurie .moment de aniversare. Ar trebui sa fie 8 luni de cand suntem impreuna.
Ironic...maine ar putea fi moment de  tristete.Maine ar putea fi ultimul moment. Simt ca ma sufoc cand ma gandesc, lacrimile ma napadesc gandindu-ma ca maine ar putea sa fie sfarsitul . Un licar de speranta ma tine viu . Speranta ca ma va ierta. Gandul ca merit sa fiu iertat.
Sunt 8 luni de frumusete . 8 luni de fericire si totul poate fi daramat de  cateva momente de prostie crasa. Momente in care neuronii mi-au parasit capul... si au fost in alta parte.
As vrea ca marii cercetatori sa inventeze masina aia a timpului si sa ai voie o data in viata sa indrepti o greseala.
Fara ezitare as alege clipa de acum cateva ore.
Scriu ...si ma sufoc, vorbesc si ma sufoc.Sentimentul de vinovatie e coplesitor .
Diseara ne revedem ... mi-e frica de acel moment. Stiu ca e furioasa pe mine , stiu ca totul sta in mainile ei si nu pot influenta nicicum ce simte.Nici nu vreau sa fac acest lucru . Are tot dreptul sa fie furioasa pe mine . Insa nu pot accepta gandul sa o pierd . Nu imi permit sa o pierd. E femeia care m-a facut fericit in ultimele 8 luni . E femeia ce m-a facut sa zic TE IUBESC cu tot sufletul din nou.
Ma sufoc dar nu renunt. Suntem frumosi impreuna si sufletul ei este imens. Nu il vezi niciodata dar il simti ca este imens. Vapaia de speranta inca spera ca maine totusi sa nu fie o zi neagra. Speranta ma face sa lupt pentru ea . Sa lupt pentru iertare si pentru un nou inceput.
Vreau o mica sansa...vreau sa repar totul , stiu ca pot  , stiu ca si ei ii pasa pentru ca altfel ma gonea din secunda doi.
Azi am auzit cuvinte ce mi le doream sa le aud de mult timp. Sa fiu dragul ei . Insa azi "dragul meu" a sunat ca un cutit infipt adanc . Am crezut ca imi pot stapani lacrimile ...insa gandul la "dragul meu" m-a facut sa nu mai pot.
Plang si sper sa nu vada nimeni din birou .
Pentru ca nu stiu sa mint si mi-e rusine de ce am facut.

Ma sufoc dar vreau sa mor langa tine Coralia.

2 comentarii: