miercuri, 14 octombrie 2009

Ziua in care frigul a intrat in oase. I'm starting to dance...



Ziua de ieri a fost ziua in care frigul a luat locul caldurii ... ziua in care dimineata a fost un soare superb si 20 si ceva de grade...ca pana la pranz totul sa se naruie si sa ajungem la 10 grade... brusc subit si iremediabil...toamna a venit ...frigul a intrat in oase.

Ieri ..am fost iar la dansuri ...si cred ca incep sa invat...hmmm incepe sa miroasa a o forma de vals...pe cerc ...nu de alta dar dansurile astea nu va vine sa credeti , se danseaza pe cerc domnule..exista un sens de dans ca de aia nu se lovesc omuletii aia de danseaza la concursuri ca exista o ordine , si eu care ziceam ca mareeeeee minune se intampla acolo si mare socoteala ca ei nu se loveste niciodata.

A trecut cam jumatate de luna si incepatoru' de mine cunoscut ca si Pinochio , incepe sa se miste. Norocul meu este ca am si o partenera pe masura . Rabdatoare ...calma si culmea a reusit de multe ori sa imi explice cum se procedeaza.

Nu v-am spus pana acum de noua pasiune pentru ca nu eram sigur daca e doar un moft sau o sa imi placa.Acum insa sunt sigur ca imi place...si ca vreau sa dansez bine.
Si imi place sa dansez cu ea.

Hmmm... de fapt ...prin posturile urmatoare poate va povestesc de ea. E timpul...oare sa o scot de la pastrare?
Cred ca da...cred ca e timpul sa stiti despre ea. Pentru ca nu mai pare o himera , nu mai este doar un vis .

Pana atunci ... ea este clickul de care am avut nevoie sa dansez.
Dansez cu ea ...si imi place.

A venit frigul ...ne-a intrat in oase insa mie imi este cald.

Va sarut si numai de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu